Foto: TikTok
TikTok popularna društvena medijska platforma koja je eksplodirala svojom zaraznom kombinacijom kratkih videozapisa, postala je ključno mjesto za stvaranje sadržaja i zarađivanje novca za kreatore diljem svijeta. Od smiješnih skečeva do plesnih izazova i savjeta o životu, TikTok nudi neograničene mogućnosti za izražavanje kreativnosti i povezivanje s publikom.
Jedan od najčešćih načina na koje kreatori zarađuju na TikToku je kroz partnerstva s brendovima i kroz sponzorstva. Kada kreator stvori dobar ugled i izgradi veliku publiku, braedovi često žele surađivati s njima kako bi promovirali svoje proizvode ili usluge. Kreatori mogu napraviti sponzorirane videozapise u kojima prikazuju proizvode i korištenje tih proizvoda kroz svoj sadržaj. Cilj ovakve suradnje je da se napravi reklama bez reklame te da kreator kroz svoje vlastito iskustvo korištenja određenog proizvoda, potakne svoje gledatelje na kupnju istoga.
Još jedan način zarađivanja novca na TikToku je kroz affiliate marketing. Kada kreator promovira proizvod ili uslugu i koristi affiliate link, dobiva postotak svake prodaje koja proizlazi iz tog linka. Ovo je popularna strategija među kreatorima koji imaju specifičnu publiku koja je sklonija kupnji proizvoda ili usluga koje promoviraju.
Neki kreatori koriste svoju popularnost na TikToku kako bi promovirali i prodavali vlastite proizvode, tzv. “merch” ili usluge. To može biti bilo što, od odjeće i kozmetike do usluga savjetovanja ili online tečajeva.
(Balans)