• tik tok

Kampanja u Tuzli: Svaki dres svoju priču nosi

Oct 10, 2022

Fondacija tuzlanske zajednice u partnerstvu sa filantropom i aktivistom iz Tuzle Seadom Mulićem i Univerzitetsko kliničkim centrom Tuzla pokreće kampanju pod nazivom „Svaki dres svoju priču nosi“.

Kako su pojasnili iz Fondacije, kampanja se organizuje s ciljem prikupljanja 50.000 KM za nabavku aparata za mehaničku ventilaciju za pacijente Odjeljenja intenzivne terapije i njege Klinike za dječije bolesti UKC-a Tuzla.

“Naš sugrađanin Sead Mulić samoinicijativno je našao način da pomogne mališanima koji trebaju pomoć. On je odlučio bogatu, vlastitu kolekciju dresova staviti na aukciju, kako bi se prikupila sredstva za nabavku pomenutog aparata, te pokrenuti kampanju “Svaki dres svoju priču nosi” putem online platforme za prikupljanje donacija www.doniraj.ba, ali i putem društvenih mreža na kojima će biti realizirana aukcija. Riječ je o više od 100 dresova priznatih i poznatih sportista iz Bosne i Hercegovine i regiona”- kazali su iz Fondacije kojaima bogato iskustvo u realizaciji filantropskih kampanja za prikupljanje sredstava za sufinansiranje projekata od opšteg društvenog značaja.

I ovaj put, kompanije i građani Tuzle su pozvani da podrže kampanju.

“Solidarnost je uvijek krasila tuzlanski kraj, a dobri ljudi godinama unazad velikodušno su odgovarali na potrebe najosjetljivijih grupa našeg društva i svojim aktivizmom bezbroj puta pokazali kako sinergija civilnog, javnog i poslovnog sektora može polučiti sjajne rezultate i stvoriti vidljive  promjene. Mostovi koje gradimo svojom solidarnošću i dobročinstvom, zauvijek će biti spona između svih nas koji nosimo filantropiju u sebi”- poručili su iz Fondacije tuzlanske zajednice.

(Balans)