U Tuzli je počelo korištenje usluge aplikacije “Pametni parking” na 45 parkirališta i više od 2.150 parking mjesta. Osim plaćanja putem SMS-a,dostupne su i informacije o slobodnim mjestima na parkinzima.
Dosadašnji način plaćanja na parking aparatima, ostaje, ali uvodi se i ovaj novi, plaćanje putem SMS-a.
“Mogu i kombinovati. Ako su platili na aparatu, mogu produžiti vrijeme pakringa putem SMS. Vrlo jednostavno i lako. Unesu se registarske oznake i pošalju se na broj sa parking automata i to je to. Kada uplate, dolazi obavijest kada im ističe karta”- pojasnio je Nedžad Malikić, direktor JKP” Saobraćaj i komunikacije” Tuzla. Uplatu pakringa provjeravaju uposlenici ovog preduzeća, dolaskom na parking i skeniranjem registarskih oznaka putem uređaja. Kako Malikić tvrdi, građani su pozitivno reagovali na dodatni način plaćanja parkinga.
“Kao javno preduzeće smo dužni i obavezni da građanima pružamo najbolje kako možemo svoje usluge. To je jedan od naših usluga koja će ići na naš teret. Sve troškove platforme na godišnjem nivou kao i poruka, idu na naš teret. Htjeli smo građanima olakšati plaćanje”- zaključuje Malikić.
Plaćanje parkinga putem SMS -a, nije besplatno za građane već im se skida sa računa iznos za parking za vrijeme za koje ga zakupe.
(Balans)