• tik tok

Narodna kuhinja u Tuzli svaki dan dobija po jednog novog korisnika

Nov 30, 2022

Broj korisnika narodne kuhinje “Imaret” u Tuzli sve je veći, a Regionalni odbor „Merhameta“ , prikuplja sredstva na razne načine.

Na početku godine registrovano je 2.400 korisnika,  a sada ih je 2.764, odnosno, 364 korisnika više. Dnevno se u kuhinji pripremi 2.764 obroka. Hrana se vozi i dijeli i na 20 punktova, te 250 obroka na kućni prag.  Kuhinja bilježi sve veći broj korisnika.

“Na početku godine je bilo 2.400 obroka, sada  2.764.  To dovoljno govori o situaciji koja je nastala poskupljenjem. Sve više korisnika imamo, sve je više prijava. Hljeb je poskupio i ja očekujem u narednom periodu da će se to baš vidjeti u Narodnoj kuhinji po prijavi novih korisnika”- kazala je Mensura Husanović, direktorica Regionalnog odbora “Merhameta” Tuzla.  

Vlada TK, Grad Tuzla, Grad Lukavac, Grad Gračanica i Opština Kalesija finasiraju rad kuhinje oko 35 %, a ostatak pomažu pravna i fizička lice, te srodne humanitarne organizacije preko projekata.

Osnovne i srednje škole sa područja Tuzlanskog kantona su prikupljale namirnice i donirale u kuhinju tokom oktobra i novembra. Ta podrška je veoma značajna jer ide kraj godine i zalihe su iscrpljene.

“Te namirnice nam pomažu da pređemo ovaj period. Donacije su vrijedne. Ta akcija ne traje džabe 20 godina i ima svoje značenje. Nama su potrebne osnovne životne namirnice, a akecant stavljamo na brašno. Mi smo otvorili svoju pekaru početkom 2021. Imamo sreće što smo je otvorili prije poskupljenja hljeba. Mi dnevno pripremamo oko 700 hljebova po 800 grama” – pojasnila je Husanović i naglasila da su kuhinji potrebni i ulje, riža, grah, tjestenine. Mesa ima u dovoljnim količinima jer se prikupi za Kurban bajram i čuva se u hladnjačama.

I pored svih teškoća, iz ove kuhinje nije niko vraćen bez obroka, ističe direktorica i dodaje da očekuje još više zahtjeva.

“Plan je bio sa brojem korisnika na početku godine, a mi smo plan prebacili. Imali smo i pripremanje ifatra za socijalno ugrožene građane, mimo naših korisnika. Za Kurban bajram smo dijelili meso korisnicama i socijalno ugroženima. U Podrinju smo podijelili dosta paketa, a dijelit ćemo i u narednom periodu. Bit će i paketići za djecu. Zadovoljni smo jer smo pomogli svima onima kojima je pomoć potrebna”- zaključila je direktorica i uputila apel građanima da budu humani i pomognu onima koji nemaju za jedan obrok dnevno.

(Nataša Tadić)