Foto: X
Kineski Pop Mart, proizvođač lutke Labubu, tvrdi da je profit porastao za skoro 400 posto u prvoj polovini godine.
Kineski Pop Mart koji je osvojio svijet svojom ružno-slatkom lutkom Labubu, u utorak je saopćio o neto profitu od skoro 400 posto u prvoj polovini godine zbog velike potražnje za igračkama i prelaska na prekomorska tržišta s većom maržom.
Neto profit od 396,5 posto i skok prihoda od 204,4 posto premašili su brojke navedene u pregledu zarade prošlog mjeseca, predviđajući rast prihoda od 200 posto u prvoj polovini 2025. godine i ponovljeni porast neto profita od najmanje 350 posto na nivou godine.
Kompanija sada ima 571 trgovinu – od kojih je 40 otvoreno u prvoj polovici ove godine – kao i 2597 automatiziranih robotskih trgovina u 18 zemalja i regija.
Male plišane igračke Labubua, koje podsjećaju na zeca ukrštenog sa čudovištem, dizajnirao je hongkonški umjetnik Kasing Lung.
Labubu je postao viralan modni detalj, a nose ga zvijezde poput južnokorejske pjevačice Lise iz grupe Blackpink i Rihanne.
(Balans)