U prostorijama Klinike za dječije bolesti UKC-a Tuzla danas je održana press konferencija u povodu pokretanja kampanje „Svaki dres svoju priču nosi“, koju će inicijator kampanje i filantrop Sead Mulić, realizovati u partnerstvu sa Fondacijom tuzlanske zajednice i Univerzitetsko kliničkim centrom Tuzla.
Mulić će svoju bogatu kolekciju od preko stotinu dresova staviti na aukciju, kako bi se prikupila sredstva za nabavku aparata za mehaničku ventilaciju na Odjeljenju intenzivne njege Klinike za dječije bolesti UKC-a Tuzla.
„Još davne 1994. godine sam dobio svoj prvi dres. Kako je vrijeme prolazilo bilo ih je sve više i više i nikada mi nije palo na pamet da ih prodam, jer su za mene oni od neprocjenjive vrijednosti. Ali kada sam u maju dobio novi dres, supruga me pitala dokle mislim nastaviti s tim svojim hobijem.Tako smo zajedno došli na ovu ideju o aukciji i pomoći mališanima, ali htjeli smo to uraditi ozbiljno i na pravi način”- rekao je Mulić.
Na pomenutoj klinici 2009. godine formirano je Odjeljenje neonatalne i pedijatrijske intenzivne terapije i njege.
„Od tada pa do danas, ono se, koliko su to uslovi dozvoljavali razvijalo, osavremenjavalo, kako prosotorno, tako kadrom, a djelimično i opremom. Kroz ovo odjeljenje u prosjeku godišnje prođe između 400-500 malih pacijenata, od toga jedna četvrtina zahtijeva mehaničku vrentilaciju i to su uglavnom djeca neonatalne dobi, odnosno djeca nakon rođenja”- pojasnila je Lejla Osmančević, v.d.načelnica Klinike za dječije bolesti UKC Tuzla.
Fondacija tuzlanske zajednice ima bogato iskustvo u realizaciji filantropskih kampanja za prikupljanje sredstava za sufinansiranje projekata od opšteg društvenog značaja, te će uz podršku UKC Tuzla i inicijatora kampanje pružiti podršku realizaciji kampanje s ciljem osiguravanja transparentnosti i mobiliziranja sredstava iz lokalnih resursa.
„Trudimo se da aktivistima damo prostor da pomognu svima kojima je pomoć potrebna, a našu platformu za online donacije vidimo kao odličan alat da se na transparentnan način podrže kvalitne inicijative u našoj zajednici. Stoga ovakva jedna lijepa priča opravdava postojanje te platforme. Mi čvrsto vjerujem da će kampanja biti uspješna, transparentna, a sredstva namjenski utrošena, budući da će Fondacija na sebe preuzeti nabavku aparata i pregovore s dobavljačima. Nama je čast i veliko zadovoljstvo da smo se okupili svi u duhu solidarnosti, kako bismo pomogli našoj djeci- kazala je Jasna Jašarević, direktorica Fondacije.
Kampanja „Svaki dres svoju priču nosi“ima za cilj kroz aukciju i podršku građana prikupiti 50.000 KM za nabavku pomenutog aparata putem online platforme za prikupljanje donacija https://doniraj.ba/project/view/svaki-dres-svoju-priu-nosi, ali i putem Facebook grupe (https://tinyurl.com/39fkxa9b ) na kojoj će biti realizirana aukcija.
(Balans)