Foto: Barnevakten
Do sada je YouTube omogućavao korisnicima da preskoče reklame nakon nekoliko sekundi, uz brojač koji pokazuje koliko vremena je ostalo do pojave dugmeta za preskakanje.
Međutim, nova promjena koja je prvo primjećena na desktop verziji, a sada se širi i na mobilne uređaje, čini preskakanje reklama izazovnijim, jer ovo odbrojavanje više nije vidljivo, piše Android Police.
Promjene koje su korisnici primjetili uključuju sivu površinu koja prekriva dugme za preskakanje reklama, bez vidljivog brojača koji pokazuje koliko vremena je preostalo.
Ovo dovodi do konfuzije jer korisnici ne znaju kada će dugme postati aktivno, što može stvoriti utisak da je reklama nemoguća za preskakanje. Na mobilnoj verziji aplikacije, umjesto sivog pravougaonika, dugme jednostavno nije vidljivo do trenutka kada postane aktivno.
Iako je ovo promjena koja može zbuniti korisnike, YouTube još uvek nije izmijenio traku za pregled video-zapisa tokom reklama, tako da je trajanje reklame i dalje prikazano na traci.
Za sada, nema zvaničnih informacija da će ova projmena postati standard na YouTube-u, ali sve više korisnika prijavljuje ovakvo ponašanje aplikacije.
(Balans/Andorid Police)