Foto: Balans
Vlada Tuzlanskog kantona danas je donijela odluku o uspostavi registra zaposlenih u institucijama TK, koji će pored imena zaposlenika, sadržavati podatke stručnoj spremi, ugovoru o radu i osnovnoj plaći.
Današnja odluka primjenjuje se na sve osobe zaposlene u organima uprave, upravnim organizacijama, uredima i službama koje osnivaju kantonalni organi, zavodima, agencijama, direkcijama, kao i javnim ustanovama, javnim preduzećima i drugim subjektima čiji je osnivač ili suosnivač Tuzlanski kanton ili je nakon osnivanja Kanton preuzeo osnivačka ili suosnivačka prava, te privrednim društvima u kojima Kanton učestvuje kao dioničar ili udjeličar sa procentom učešća više od 50%.
“Pribavili smo mišljenje Agencije za zaštitu ličnih podataka, koja je stanovišta da podaci koji će biti objavljeni u registru opravdano uvršteni, odnosno trebaju biti dostupni javnosti. U ovom momentu ne znamo koliko je uposlenih u institucijama. Općine i gradovi moći će ovlastiti Ured za prikupljanje ovih podataka, a od odgovornih zavisi hoće li se na to odlučiti”- pojasnio je Muamer Šljivić, sekretar Ureda za borbu protiv korupcije i upravljanja kvalitetom TK.
Institucije imaju rok od 30 dana da imenuju ovlaštene osobe koje će dostavljati podatke Uredu, a potom još 30 dana roka da podatke dostave.
Inače, Ured je prošle godine objavio Registar o imovini i prihodima izabranih i imenovanih zvaničnika u TK. Međutim, određen broj zvaničnika nije dostavio podatke te je Ured počeo izdavati prekšrajne naloge.
“Sredinom decembra prošle godine počeli smo izdavati prekršajne naloge za nosioce javnih funkcija koji nisu dostavili podatke o imovini. Do sada je izdato 30 prekštajnih naloga, a kazna za kršenje zakona je 10.000 KM”- kazao je Šljivić i ngalasio da je 90 % zvaničnika dostavilo podatke koji su javno objavljeni.
(Nataša Tadić)