Foto: Balans
Grad Tuzla radi na prilagođavanju novim tehnološkim mogućnostima kako bi poboljšao usluge i povećao efikasnost administrativnih procesa. Tako planira unaprijediti i proces dodjele taksi stajališta kako bi građanima olakšali apliciranje na javne pozive. Na današnjoj sjednici Kolegija razmatran je i prijedlog Pravilnika o izmjenama Pravilnika o načinu korištenja, redu i radu na taksi stajalištima i kriterijima za dodjelu taksi stajališta, a kojeg donosi Gradsko vijeće Tuzle.
Izmjenama Pravilnika predviđeno je ukidanje obaveze podnositelja prijava da prilažu dokumentaciju koja se odnosi na mjesto prebivališta i članove porodičnog domaćinstva. Umjesto toga, ovlašteni uposlenici Grada Tuzle će u narednom periodu imati pristup bazi podataka Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine kako bi podatke provjeravali po službenoj dužnosti.
Na ovaj način omogućeno je pojednostavljenje procedure za podnositelje prijava, čime se olakšava apliciranje na javni poziv za dodjelu neraspoređenih taksi stajališta. Prijedlog izmjena Pravilnika biće upućen na razmatranje i usvajanje Gradskom vijeću Tuzle.
(Balans/Grad Tuzla)