U Tuzli su uspješno završene radionice održane u sklopu projekta „Žene koje grade – od ideje do tržišta“, koji realizira Udruženje Human uz podršku Grada Tuzla. Radionice su održane 30. i 31. oktobra te 1. novembra u BIT Centru Tuzla, a okupile su žene različitih starosnih dobi i profila – od poduzetnica, rukovoditeljica u privatnom i javnom sektoru i studentica do nezaposlenih žena koje žele razvijati vlastite ideje ili ući na tržište rada.
Tokom tri dana, učesnice su imale priliku pohađati tri tematske radionice osmišljene sa ciljem jačanja znanja, samopouzdanja i poduzetničkih vještina žena.
Prva radionica: Career Management – Menadžment vlastite karijere, bila je posvećena razvoju ličnih i profesionalnih potencijala, uspostavljanju vizije i ciljeva u privatnom i poslovnom životu te tehnikama odlučivanja i balansiranja između profesionalnih i porodičnih obaveza.
Druga radionica: Strateško planiranje, polaznicama je pružila znanja iz oblasti menadžmenta, istraživanja tržišta, SWOT analize, marketinga i finansijskog planiranja, sa posebnim fokusom na žene koje već vode ili planiraju pokrenuti vlastiti biznis, kao i one koje djeluju u poljoprivredi ili kućnoj radinosti.
Treća radionica – Proaktivno traženje posla – Izrada master CV-a – pomogla je učesnicama da prepoznaju i artikulišu svoja znanja, vještine i talente, te da nauče kako ih prezentovati kroz kvalitetno napisan CV, prijavno pismo i usmenu samoprezentaciju pred potencijalnim poslodavcem.
Sve radionice vodila je Klelija Balta, iskusna profesionalka sabogatim iskustvom u menadžmentu malih i srednjih poduzeća i projekata, te u vođenju edukacija i podršci vlasnicima i direktorima MSP-a. Klelija je stručna u strateškom planiranju, poslovnom razvoju i menadžmentu karijere, a tokom rada s učesnicama posebno se istaknula u motiviranju žena da prepoznaju svoje sposobnosti i potencijale, razviju profesionalne vještine i poslovne ideje, te ih efektivno prezentuju potencijalnim poslodavcima, partnerima ili da pripreme svoju prezentaciju na nekom od medija kao što je Linkedin. Njeno iskustvo u kreiranju master CV-a, tehnikama profesionalnog predstavljanja i proaktivnog traženja posla značajno je doprinijelo uspjehu radionica.
Učesnice su, osim novih znanja i praktičnih vještina, iz radionica ponijele i osjećaj zadovoljstva, motivacije i podrške. Jedan od značajnih rezultata projekta jeste uspostavljanje mreže žena koja će služiti kao osnova za buduću međusobnu saradnju, razmjenu ideja i iskustava, kao i uzajamnu podršku u daljem profesionalnom razvoju i osnaživanju.
Projekat „Žene koje grade – od ideje do tržišta“ nastojat ćekontinuirano doprinositi ekonomskom i društvenom osnaživanju žena kroz edukaciju, umrežavanje i promociju jednakih prilika na tržištu rada.



